Kontakt centar (Call Center) je informativna služba Expobanke putem koje možete dobiti informacije o svim uslugama koje Banka pruža. Sve što Vas zanima možete saznati na jednostavan način pozivom na:

  • INFOTEL 0800 330 300 (besplatan poziv sa nacionalne fiksne telefonije) ili
  • 011 33 06 300, radnim danima od 08h do 17h i subotom od 09h do 13h.


Možete nam se obratiti elektronskim putem na sledeće adrese:

  • Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
  • Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

INFORMACIJE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA

Ukoliko smatrate da Vam je u poslovnom odnosu sa Bankom povređeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate rešiti u direktnom usmenom obraćanju zaposlenima Banke. U većini slučajeva sporna situacija može biti rešena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.

Ukoliko nakon razgovora niste zadovoljni postignutim rešenjem, molimo Vas da podnesete pisani prigovor, naznačite da se radi o prigovoru i dostavite nam ga na neki od sledećih načina:
- Pošaljite nam e-mail na adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
- Predajte zaposlenima u bilo kojoj filijali banke,
- Pošaljite na adresu Banke: Dalmatinska 22, 11000 Beograd.

Molimo Vas da u dopisu navedete koja su Vam prava povređena, priložite dokumentaciju i navedete Vaše lične podatke radi pravilne identifikacije.

Banka će evidentirati Vaš prigovor u svojoj bazi, izvršiti detaljnu i objektivnu proveru navoda iz prigovora i ukoliko se utvrdi da su Vaša prava povređena, sprovešće konkretne mere da se to ispravi na obostrano zadovoljstvo. 

Banka ne naplaćuje postupanje po prigovoru, a odgovor će Vam biti poslat najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. U skladu sa važećim propisima, ovaj rok se može produžiti za još najviše 15 dana, o čemu će Vas Banka obavestiti pismenim putem u roku od 15 dana od dana prijema prigovora.

Ukoliko niste zadovoljni odgovorom Banke ili Vam nije odgovoreno u predviđenom roku, možete u roku od 6 meseci od prijema odgovora ili protoka roka za slanje odgovora uputiti pritužbu Centru za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga NBS , Poštanski fax 712, Beograd.