Obaveštenje o načinu podnošenja prigovora

Ukoliko smatrate da se u Vašem slučaju Adriatic Banka a.d. Beograd ne pridržava odredaba Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga, drugih propisa kojima se uređuju ove usluge, opštih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja koji se odnose na te usluge ili obaveza iz zaključenog ugovora, Vaš prigovor možete uputiti pisanim putem, popunjavanjem obrasca „Obrazac za podnošenje prigovora“ ili obraćanjem u slobodnoj formi, sledećim kanalima komunikacije:

  • e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
  • poštom na adresu:
    ADRIATIC BANKA A.D. BEOGRAD
    Dalmatinska 22
    11000 Beograd
  • predavanjem u bilo kojoj filijali ADRIATIC BANKA

Prigovor možete uputiti i direktno, putem kontakt forme Prigovor za pravno lice ili Prigovor za fizičko lice/preduzetnika.

Odgovor na prigovor biće Vam dostavljen na e-mail adresu koja je prethodno autorizovana u Banci s Vaše strane ili poštom na poštansku adresu koju ste registrovali kod Banke, bez obzira sa koje e-mail adrese ste se obratili Banci.

Poruke dostavljene kao deo marketinških aktivnosti, biće zadržane.

Logo Adriatic banka

Контакт центаp

Kontakt centar  Adriatic banka

0800 330 300
011 3306 300

Адрес

Далматинска 22
Белград

Следите за нами по адресу:
Facebook  Adriatic banka Instagram  Adriatic banka Linkedin  Adriatic banka

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.