eBanking Personal je savremena usluga elektronskih kanala namenjenih fizičkim licima koji omogućavaju da Vaši računi uvek budu uz Vas gde god da se nalazite, bez obzira na radno vreme banke.

Jednostavno i brzo obavite plaćanje, prebacite sredstva na drugi račun, proverite stanje i promet po računima ili prebacite sredstva u drugu valutu putem WEB aplikacije, u svakom trenutku bez obaveze da dolazite do banke.

Budite pravovremeno obavešteni o prilivu na Vaš račun ili o korišćenju platne kartice putem SMS obaveštenja.


Prednosti eBanking Personal usluge:

  • Niža provizija za naloge puštene putem elektronskog bankarstva
  • Slanje naloga 24 sata, 7 dana u nedelji
  • Realizovanje naloga po terminskom planu banke
  • Kupoprodaja deviza
  • Informacije o stanju i prometu na računima 24 sata, 7 dana u nedelji
  • Pregled izvoda i prometa u periodu
  • Maksimalna zaštita podataka i transakcija
  • Autorizacija transakcija putem SMS koda
  • Informacije o računima putem info kanala
  • Uštedu vremena
  • Pregled kredita i plana otplate

Ukoliko odlučite da postanete korisnik eBanking Personal usluge, potrebno je da odaberete Paket račun Standard ili Premium i popunite zahtev za eBanking Personal.

Više informacija o Paket računima možete naći u delu Stanovništvo - Računi građana.


e-Banking kanali:

NETpersonal

NETpersonal kanal je savremeni elektronski kanal koji omogućava obavljanje finansijskih transakcija kao i uvid u Vaše račune putem sajta za elektronsko bankarstvo.

Autorizaciju naloga možete obaviti na dva načina:

  • SMS kodom za naloge koji su kreirani od strane korisnika*
  • Korisničkim imenom i lozinkom za šablone kreirane od strane banke i interne transakcije

Za NETpersonal kanal razvijena je jednostavna i brza web aplikacija:
https://adriaticbank.24x7.rs/adriaticonline/Identity/Login

*SMS kod je numerički kod koji automatski dobijate na Vaš mobilni telefon prilikom autorizacije Vašeg naloga

NETmaill

NETmail je informativni kanal koji Vam pruža mogućnost da promet po računima dobijate na vašu e-mail adresu.

MOBILEsms

MOBILEsms Vam pruža mogućnost dobijanja informacija o stanju, prilivima i odlivima sredstava sa Vaših računa putem SMS poruka.

Poruku o stanju na Vašem računu možete dobiti slanjem poruke, sadržine "saldo" na sledeće brojeve telefona nezavisno od mobilnog operatera:

  • 063333247
  • 0653332470

*MOBILEsms kanal omogućen je samo za brojeve domaćih mobilnih operatera.

Logo Adriatic banka

Kontakt centar

Kontakt centar  Adriatic banka

0800 330 300
011 3306 300

Adresa

Dalmatinska 22
Beograd

Pratite nas na:
Facebook  Adriatic banka Instagram  Adriatic banka Linkedin  Adriatic banka

Koristimo 'kolačiće'
Adriatic banka koristi 'kolačiće' kako bi vam obezbedila što kvalitetnije korisničko iskustvo prilikom pretraživanja sajta, kao i prikazivanja personalizovanog sadržaja.