eBanking Business Vam nudi mogućnost obavljanja finansijskih transakcija kao i uvid u informacije o stanju i prometu na računima Vaše firme bez obaveze da dolazite u banku.

Korišćenjem eBanking Business ostvarujete brojne prednosti:

  • Niža provizija za naloge puštene putem elektronskog bankarstva
  • Slanje naloga 24 sata, 7 dana u nedelji
  • Realizovanje naloga po terminskom planu
  • Informacije o stanju i prometu na računima 24 sata, 7 dana u nedelji
  • Pregled izvoda po računima 24 sata, 7 dana u nedelji
  • Maksimalna zaštita podataka i transakcija uz pomoć digitalnog sertifikata
  • Platni promet u zemlji
  • Platni promet sa inostranstvom
  • Informacije o računima putem info kanala
  • Rad sa više računa i firmi korišćenjem jedne pametne kartice
  • Uštedu vremena
  • Kvalifikovni digitalni sertifikat – korišćenje ePortal-a državnih institucija

Pored standardnih finansijskih poslova korišćenjem eBanking Business usluge i kvalifikovanog digitalnog sertifikata (Halcom rešenje) možete obavljati poslove sa sledećim državnim institucijama putem njihovih ePortala:

  • Republički zavod za informatiku i internet
  • Poreska uprava
  • Republički zavod za zdravstveno osiguranje
  • Narodna banka Srbije


e-Banking kanali:

NETbusiness

NETbusiness kanal je namenjen za obavljanje finansijskih transakcija putem dva provajdera:

  • Asseco SEE - FX Client ili Office Banking aplikacija
  • Halcom - Personal E-Bank aplikacija

Korišćenjem NETbusiness kanala pored obavljanja finansijskih transakcija možete pratiti stanje, promene i izvode po računima.


Korisni linkovi

Asseco SEE
Nove verzije aplikacija
Uputstva
Dodatne aplikacije
Pitanja i odgovori
Podrška

Halcom
Podrška - nove verzije aplikacija, uputstva, pitanja …

NETmaill

NETmail je informativni kanal koji Vam pruža mogućnost da promet po računima dobijate na vašu e-mail adresu.

MOBILEsms

MOBILEsms Vam pruža mogućnost dobijanja informacija o stanju, prilivima i odlivima sredstava sa Vaših računa putem SMS poruka.

SMS poruku o stanju na Vašem računu možete dobiti slanjem poruke, sadržine "saldo" na sledeće brojeve telefona nezavisno od mobilnog operatera:

  • 063333247
  • 0653332470

* Dobijanje informacija putem SMS kanala je omogućena samo za brojeve domaćih mobilnih operatera.

Logo Adriatic banka

Kontakt centar

Kontakt centar  Adriatic banka

0800 330 300
011 3306 300

Adresa

Dalmatinska 22
Beograd

Pratite nas na:
Facebook  Adriatic banka Instagram  Adriatic banka Linkedin  Adriatic banka

Koristimo 'kolačiće'
Adriatic banka koristi 'kolačiće' kako bi vam obezbedila što kvalitetnije korisničko iskustvo prilikom pretraživanja sajta, kao i prikazivanja personalizovanog sadržaja.